Tuesday, October 31, 2006

Wat een avond

19.55 uur: Uitgeteld na een zware dag zit ik op de bank.
20.00 uur: Walter belt, hij heeft een VIP kaart voor Barça-Chelsea, of ik zin heb.
20.05 uur: Geen taxi te krijgen in Sant Cugat, dus maar in de auto gestapt.
20.40 uur: Wat een mazzel, ik heb een parkeerplek in de buurt van het stadion.
20.45 uur: Kaarten opgehaald en een kwartier later zit ik in het stadion in een VIP box. Supersfeer en heb de eerste goal al gemist. Het ziet ernaar uit dat Barça de wedstrijd gaat winnen, ondanks een prachtige goals van de toekomstige Barça speler Frank Lampard. Er worden 6 minuten extra tijd bijgeteld en ja hoor, Chelsea maakt nog gelijk. Geweldige avond gehad!!

2 comments:

Magnus said...

Dar zijn de krenten in de pap, jammer van die 2-2 vlak voor tijd.

Ronald Mol said...

Dit zijn inderdaad de avonden die je niet snel vergeet. Vorig jaar was ik ook met Walter bij Barça-Panathinaikos (5-0) en toen ik thuiskwam, hoorde ik dat ik vader werd. Nu precies een jaar geleden. Ik vroeg me dus af wat me te wachten stond toen ik thuiskwam, maar.....nee, nog geen broertje of zusje voor Kajsa.