Thursday, November 10, 2005

Het beste gadget van het moment....

..........heb ik sinds twee dagen in mijn bezit, nl. de i-Mate SP5! Niet alleen is de telefoon verschrikkelijk gebruiksvriendelijk, mooi en de ultieme smartphone, maar ook de ingebouwde WiFi zorgt ervoor dat ik voortaan gewoon via een draadloos netwerkje even via de telefoon internet op kan gaan en email binnen kan halen. Zonder problemen vindt de telefoon het draadloze netwerk van mijn buurman en surft er vervolgens supersnel op los. Aanrader!

4 comments:

Anonymous said...

Ziet er goed uit, maar wat weegt-ie? En heb je je email online, of moet je die ophalen?
Ben je nog in Nederland?
Dan ga ik ff bij Astrid voorbij...

Ronald Mol said...

100 gram en email wordt niet zoals een Blackberry "gepusht", maar haal je op wanneer je daar voor kiest. Overigens gebruik ik het alleen om email te versturen en niet om te ontvangen. Daar zou ik helemaal gestoord van worden.

Willem Admiraal said...

Ja, lekker intikken met die cijfer toetsjes.

Groetjes van een HP 6515-gek!!

Ronald Mol said...

Willem, size really matters..... En in dit geval, hoe kleiner hoe beter.